Gymövningar och kyliga mörkerpromenixer😃

Har ju börjat med Powerwalks på morgonen vid 04:30-05:30 som en extra fettförbrännare så här 4 veckor innan avfärd mot Thailand ☀️
Härligt mörka,kalla,friska och uppiggande raska promenader runt Bro.
Och när man är ute så händer det inte mycket förutom att Spotify byter låtar med jämna mellanrum.
Men idag så när jag precis skulle vända upp mot Vårat villaområde med ca kilometern kvar så mötte jag en äldre dam med 4 st hundar.....
Det var bara det att hon trodde hon var ute själv i området så hundarna sprang lösa.
Nu var det en Boxer som bara var glad att träffa någon men också 3 st små bjäbbande råttor med matchande kläder(hatar när dom spökar ut hundarna) som hängde efter mig som nyseparerade singelbrudar en vanlig fredagskväll på Grand Garbo.
Ömsom sökande efter smek,kel och gulliga ord och ömsom hoppandes,krafsandes och bitandes i vaderna 😃
Nu gjorde jag som jag hade gjort på krogen...vände mig om och gjorde mig stor och skrek....stick iväg till matte/husse nu 😂✋🏻👊🏻
Tantaluringen sa inte ett ord utan bara cyklade vidare som om inget hänt,tur det var jag och ingen hundrädd.

Fick skrapa rutan för första gången idag då jag glömde sätta på värmaren från mobilen.
Hade lite bråttom så det blev en Långstaskrapning 🙈😂👍🏻 
Funkade i 08-land det med ✋🏻

I måndags var det dags för överkroppen att få sig en genomkörare igen.
Schemat ser ut som följer: bänkpress,stående stångrodd,axelpress/militärpress,bicepscurl,tricepspress och jag avslutar alltid passen med lite situps(50x4)/ryggres(20x4 med 10kg) samt stretch av vader/lår. Passet tar exakt 1:10 Tim om man är noga med de 90 sekunderna som är vilotider mellan seten✋🏻💪🏻


Nu blir det lite jobb och i eftermiddag bär det iväg på reklamfilminspelning igen,kul att ta tag i det igen 😃
Återkommer med mer kring det och mitt underkroppsschema ✋🏻💪🏻
Fick även ett samtal igår där jag fick förfrågan att komma in på casting för nya Big Brother.....jag sa tack men NEJTACK 🙈😳
 
Kom ihåg att det finns inget dåligt träningsväder...bara loosersursäkter👊🏻
 
Tänk även på att köpa Rosa bandet,bli medlem i Plan för flickors rätt att få vara just flickor, forskningen om MS och kampen mot Prostatacancer som behöver alla bidrag, stora som små ✋🏻😍

Kommentera här: