Fiasko,men rätt lugn ändå....

Hade ju visningar på lägenheten i söndags och en till på måndagen...
Blev ett smärre fiasko då det var endast 6 par på söndagen och en gammal gubbe på måndagen,men som jag säger hela tiden så behövs det ju bara 2 st som verkligen vill ha lägenheten för att det skall gå vägen ändå.
Första visningen var ju under sportlovs veckoslutet+under vasaloppet och varför det inte kom fler på måndagen har jag ingen aning om....
Men vi har ju tid på oss att sätta ut den igen så jag är lugn än så länge...
Det är ju några som är intresserade att köpa den men som strular med bankerna om lån och dylikt,vet själv att bankerna är rätt så noga nu för tiden hur dom räknar och vilka kriterier som man måste upfylla för att få lån.
Sist vi lånade pengar räckte det med att man hade en tjuga i plånkan så fick man lån....
Annars får man väl äga 2 lägenheter då som värsta krösusen,kan man ju lika gärna köpa upp de andra 67 lägenheterna också så äger man hela kvarteret...
Vi får se vad som händer under morgondagen om nån får klart med bankerna och börjar buda lite så man slipper oroa sig alls.
På jobbfronten ser allting ut att ordna sig och jobben kommer in mest hela tiden och vi hinner med på de 2 starka män vi är,men vi får inte bli sjuka för då krackelerar allt.
Men vi har ju tagit gris sprutan och så går vi regelbundet hos naprapat och får kroppen i balans,jag var dit idag och fick kroppen knådad,fixerad och lite knakad också.
Så ikväll blir det bara vattendrickande och tv tittande för min del då jag ej skall aktivera mig då jag varit och fått behandling.
Blir väl bara lååångprommisar med Hubert kan jag tänka.
I tisdags kväll var jag och extraknäckte lite som fotomodell också.....
Husqvarna håller på med en reklamkanpanj och sin nya produkt katalog och behövde en snygg,vältränad motorsågshero som kunde hantera verktygen som om den vore av luft,he,he.
Fick asläckra skyddskläder,skyddsglasögon,självlysande handskar och en hjälm med kåpor och visir(vad fan då syns det ju inte att det är jag ju).
Sen fick jag posera med motorsågen i en massa schyssta ställningar så jag var alldeles öm i axlar och armar,fotograferingen tog väl ca.timmen men jag fick vänta i 2 på att det skulle bli min tur.
Blev många kaffe i väntrummet så man inte skulle knoppa in...
Fick iallafall lite cash får besväret vilket är nice och så träffar man roliga människor också ju.
Sådant ställer jag upp på när som helst bara jag har tid.
Men jag tror cashen går åt på fredag då jag tror att det blir utgång med mackan och bäckis vilket skall bli nice.
Riktigt sköna killar dessa 2,blir alltid roliga kvällar med dom.
Det börjar komma ut fina båtar till salu på nätet också vilket är tungt då jag först vill få klart med försäljning av lägenheten så jag vet hur mycket dineros som jag törs lägga på en schysst båt.
Har en searay 240 på gång som jag prutat lite på och som har allt jag vill ha av en båt.
Sovplatser för 5,dusch,toa,badbrygga,350 Hk,alla kapell och en trailer med på köpet.
Vill ha!!!!!

Men det är ju inte vår än och det hinner väl komma ut fler schyssta båtar..
Kanske man hinner med en sväng på den pågående båtmässan i älvsjö i helgen???
Nu blir det att slappa i soffan och hoppas på att det blir nått bra på tv`n...
Hejsvejs....



Kommentera här: