Kanarieholmarna!

Japp så kom äntligen dagen då vi drog iväg till kanarieöarna med lilla-herklubben.
Samlades vid terminal 5 kl 05.30 på onsdags morgonen för att inta dagens första öl med tillhörande macka(måste ju ha frulle också).
Checkade in bagaget och gick mot kontrollen av handbagage och helkropps röntgen(jag pep ju som fan),
blev visiterad men dom fann ingenting,fick visa vad jag hade i handbagaget också....Han frågade om jag inte varit utomlands de senaste 3 åren.
???vaddå sa jag..
-Man får inte ha med sig vätskor över 100 ml sa han och jag fick löpa iväg och checka in mitt handbagage som specialbagaget..
Sen började flygfärden mot värmen.
Glada och pigga i början då vi beställde in öl och drinkar...

Lite tröttare efter det var urdrucket...

Väl nere så gick allt bra och vi hamnade på ett hotell som hette Norcorpia(Norrköping på svenska) som var ett lägenhets hotell för lite äldre....
Men det var mysigt och hade bra pool och schysst poolbar.

Stranden var väl okej men fint väder hade vi iallafall hela resan.
Vi var på ett vattenland en dag också så vi pöjkar fick leka av oss rejält.


Kommer upp mer bilder antingen här eller på facebook så småning om.
Resten av veckan slappade vi på stranden eller vid poolen,åt god mat eller partade hela nätterna på China white(v.i.p lounge såklart) eller på nått annat ställe på Kashban city...


Hade hur kul som helst hela veckan och tackar grabbarna för det...

Fick med mig en videokamera/digitalkamera hem som jag prutade ner rejält(800kr kostar på blocket 3000 kr),4 liter sprit(18 årig single malt)
köpte även ett fint silver armband till sara.
Kom hem till stockholm och har haft fint sensommar väder sen dess,mycket skönt.
Fick tyvär med mig en rejäl förkylning från planet som sitter i än faktiskt.
Men det börjar släppa nu,för jag måste igång igen med träningen så inte kroppen glömmer bort hur man gör.
På jobbfronten ser det ljust ut och vi jobbar på för fulla muggar.
Synd bara att man inte fått lön på 2 månader(så går det när man är ny i gamet och inte friställer sina anställda i tid) tur man har pengar undanlagda.
Men räkningarna måste ju betalas både hemma och i firman så det är inte mycket att göra,firman måste prioriteras nu och som sagt,det ser bra ut fram till januari iallafall.
Får inte bli sjuk bara då vi bara är 2 man.
Nu ser jag framåt vår nästa träff med lilla herrklubben men först blir det träff med stora herrklubben helgen V-40 det skall bli skoj det med.
Ikväll blir det som vanligt på fredagar,tacos och en rulle tror jag.
Skall eventuellt kolla på en båt på söndag som jag är intresserad av.
Hejsvejs....

Lägger in en idol just nu hon är sjukt rolig fast hon inte ens försöker...
  



Nya plattan med Daughtry lyssnades sönder under kanarieveckan men fan vad bra den är.
Skulle kunna betala mycket för den rösten......

Kommentera här: