Back on track!

Åter I bloggvärlden då med nya mål och utmaningar.
Denna gång tar vi sikte på Lidingöloppet som går av stapeln den 26:e September.
Blir 30 km som kommer att springas I NYA jobbets tröja.
Kämpar på med mitt löpprogram som jag gjort från sidan jogg.se och det är ett jobbigt men bra program som skall ta till en behaglig resa om man nu kan ha det på Lidingöloppets 30 km :)
Ja nya jobbet ja,för er som inte vet det så har vi sålt allt vårat material I Svenska Kvalitets Ställningar AB och håller på att avveckla det så sakteliga.
Men man måste ju jobba under tiden för att säkra pengaflödet och hade turen att få chansen att jobba som Teknisk Säljare för Peri Up .
Jobbar I Stockholm och Norrlandsområdet så jag har lite att bita I.
Peri Up är en ställningstyp som jag inte hade hört talas om fast jag jobbat I branschen I drygt 13 år och visste inte mycket om materialet.
Men tyckte det lät spännande och såg det som en riktig utmaning då min nuvarande chef berättade om Peri up och deras koncept.
Tyckte hela PERI Group företaget verkade schysst då det är ett gammalt Tyskt familjeföretag som jobbar åt rätt håll vad det gäller säkerhet och kvalitet som ligger mig varmt om hjärtat.
Peri Up är en riktigt bra konkurrent till de andra ställningssorterna som finns representerade I Sverige och det skall bli roligt och utmanande att försöka se till att vi I Stockholm/Norrland/Sverige får upp ögonen för hur bra systemet är.
Min chef har gjort ett förbannat bra jobb innan han anställde 2 st Tekniska Säljare varav jag är en och det finns intresse I Sverige om vad Peri Up är för ett material.
 
Trivs jättebra på min tjänst och alla arbetskamrater är klockrena,har mitt kontor I Skogås och där jobbar vi ca. 30-40 st och har ett stort lager.
Jag styr min arbetstid själv och kan om jag vill jobba hemifrån vilket kan vara bra om det är körigt hemma för Sara.
Nej nu måste jag ta tag I lite jobb så jag hinner klart innan jag har massagetid på arbetstid :)
I like it....
 
Kom ihåg,det finns inget dåligt väder bara dåliga ursäkter och svett är bara fett som gråter.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: