Sliten och misshandlad!

Nu går jag in på sista 3 veckorna innan Stockholm Halvmaraton och har väl börjat känna av den hårda träningen.
Fått lite ont I vänster knäveck samt vänster benhinna,detta hör förmodligen ihop då jag springer lite annorlunda när jag har just dom känningarna.
Mern igår så fick jag massage(jobbförmån) och hon misshandlade mitt vänsterben men det känns otroligt mycket bättre idag. Jag hoppas hinna med ett besök till innan loppet den 12:e September.
Blev inge löpning igår då massörskan avrådde mig så jag drog iväg på kvällen på en riktigt skön rollerbladesåkning istället.
Bra träning för flåset och låren,blev nytt rekord på 15 km slingan,första gången under 40 min(39:59).
Frugan har förbjudit mig att köra I cykeltightsen oxå....förstår inte varför :) = Hockeyarsel.se
Och jag lovade ju att fixa foton på nya grindarna som syns bakom mitt hockeyarsel....
 
Blev riktigt snyggt,nu väntar lite målning bara och sedan toppar vi med svarta fina stolphattar som en polare skall fixa...
 
På gymmet känns det bara bra men måste erkänna att jag känner av den hårda löpträningen/styrketräningen samt lite kort om sömn ibland.
Men är kanske inne I min hårdaste fas nu och har 27 pass på lika många dagar denna månad....
Bara att härda ut för snart drar vi ner lite på löpningen iallafall och kanske ökar gymaktiviteten med 1 dag till.
 
Passar på att göra lite reklam åt en polare som startat firma, Stockholm Ljud och Ljus installationer/Uthyrning,värt att gå in och kolla priser....
 
Kom ihåg....det finns Inga dåliga kläder...bara dåliga ursäkter :)
 
 
 

Kommentarer:

1 mamma:

snyggt med nya grindarna !! ni har finaste tomten på hela kvarteret nu =) Kram

Kommentera här: