Fram och tillbaka är ingen favorit!

I fredags var det dax för ett av mina sista längre pass innan Stockholm Halvmaraton.
Åkte upp till Hällkana vid Lejondalsjön och skulle vad jag hoppades på springa runt sjön och det skulle bli runt 2 mil.
Hade inte sprungit där alls förut men det fanns inte så många vägar så det är skulle vara lugnt. Kom 10 km i en otrolig uppochnerslinga i strålande sol och varmt som satan. Bara för att när jag trodde jag skulle vara på väg hemåt på andra sidan sjön bara komma till en röd stuga vid en liten vik men ingen väg,stig eller ens i närheten av ett spår som skulle leda en vidare runt sjön. Och jag verkligen hatar att springa samma väg tillbaka som jag kom ifrån men det var ju bara att börja lubba det. Blev finfina 20 km på 1,44 Tim i en vacker miljö.

Lejondalsslott.
 
Helgen blev i vilans tecken, lillprinsessan hade feber på lördagen så Sara och Benjamin drog på Dop själva.
 
Och jag passade på att köpa en bil till pöjchen på blocket som dom fick hämta på vägen hem.


Hade en nöjd kille den kvällen ✋🏻😃
Söndagen blev en utedag då Mathildas feber var borta och Benjamin skulle ut och ragga med cabben.
 
Idag var det back to The gym för ett tits och bicepspass och ett intervallpass som avverkades på lunchen.

Och nu blir det paradise hotell så man får känna sig extremt smart och otroligt vanlig 👍🏻😃.
 
Kom ihåg att det finns inget dåligt väder...bara dåliga ursäkter....

Kommentera här: