Pass nr:2,Appjävel :(

 
Idag har det varit en bra dag,full fart på jobbet och nya projekt som strömmat in efter helgerna.
Bra det då vi är på väg att anställa fler folk,det kommer att behövas :)
Har försökt fått tag på bredband via fiber idag och tydligen så finns det draget till vårat hus :) annars hade kostnaden för det blivit typ 15-25 tkr :0
Nu var det ju inte så lätt att bara köpa en rauter och koppla in så det kommer en tekniker från Telia på fredag :)
Mycket bra service måste jag säga då jag även får en mobiltinternet tills mitt är fixat....Gratis samt reducerat pris på digital tv,hejja Telia.
Sedan har jag beställt Radonmätning i huset,samt bokat tid med dom som skall göra övervåningen och om inte det var nog så skall jag även in med ritning på övervåning och en bygganmälan.....puh mycket att tänka på som godsägare :)
Tur älsklingen sköter allt hemma och tillgodoser Benjamins behov för annars skulle han bli smal och överjävligt uttråkad.
 
Dagens pass var ett intervallpass som skulle programeras in i min nya App (varför byta när man haft nått som fungerat) 10 min uppvärmning,3 min vila,3x3 min snabb löpning med 2 min vila mellan varje och avsluta med 10 min nerjogg...
Kom ut sent idag 22.20 men då slipper man iallafall knuffa sig fram :)
4 grader varmt och fuktigt i luften= perfekta förhållanden,synd bara på Appjäveln....
Uppvärmningen gick bra tills spotify slutade fungera och Appen lade av efter första 10:an,äh jag börjar om tänkte jag men det tog fan 5 min innan Appen hittade signal och fungerade igen....
Körde igång 10 min uppvärmning igen för ingen tror en på fejjan om inte passet är komplett tänkte jag.
Det gick fint ända in på sista nerjoggs 10:an då jag bara ville byta låt för att få lite extra krafter sista 5 min,då slår Appjäveln av igen och dör.....trött man blir så jag går och skriker i mörkret då jag ser en gammal kä... hmm dam som smyger skrämd iväg med sin lilla handväskehund som var ändå räddare :) 
Bra intryck man gör som ny i området,en galning som är ute och springer vid 23.00 och skriker och gormar på en telefonjävel....
Jajja,löpturen gick bra och nu är det tack och godnatt med 2 skavsår på verdera fot(saatana finnskor)
Kom ihåg,det finns inga dåliga kläder,bara dåliga ursäkter.
 

Kommentera här: