Ensamtid är underskattat...

I helgen så hade vi en sak planerad, åka upp till Avesta på lördagen och fira bästa svärmor som fyllde år. 
Träffade lite släktingar till Sara och åt gott och som planerat så lämnade vi Benjamin hos mormor för att få lite egentid jag och Sara. 
Benjamin behöver absolut detta då kusin Neo också sov hos mormor och dom leker och busar så bra tillsammans. 
Så vi drog hem till Stockholm och bara var och kollade melodifestival som var usel men det är kul att sitta och gnälla, vi har inte kollat på tv alls den senaste månaden då vi inte har fiber än i huset. 
Har lite panik då det är OS snart.... 
I morse så åt vi långfrulle framför en god film, helglyx men visst saknar man Pöjchen ändå... 
Grävmaskin kom och började återfylla mot grunden utan att dom meddelat oss och jag fick gå ut i långfillingarna och tala med honom... 
Till råga på allt så kommer det se ut som skit då vårat hus hamnade lite högt jämfört med marknivån vilket kommer att göra att det ser ut som om vi bor på en kulljävel....
Skickade mail till den jag köpt marken och grundarbetet av och frågade vad fan som händer så nu är bollen i rullning..
 
Idag var det 60 min löpning på schemat men det kändes så bra när jag drog iväg så jag skruvade upp tempot lite för mycket och då tröt krafterna vilket resulterade att det bara blev milen.... 
Är nöjd ändå att jag orkade ändå och hade min näst snabbaste km på den sista kilometern :)
Lite ont som vanligt men inget som gör att jag inte kan springa. 
Blött och halt idag men betydligt lättare före än sist... 
Men efter jävulskap kommer belöning :)
 
Förändring på vågen efter första månaden :)
Före :
Efter :
 
 
Och kom ihåg, det finns inget dåligt väder, bara dåliga ursäkter.... 
 

Kommentera här: