Comeback?

Övervåningen på huset har verkligen gått fort och utan problem och dom är nog klara denna vecka..... 
Sjukt faktiskt att huset monterades den 5:e december och är nästan klart den 5:e februari :)
Kommer mer bilder senare :)
 
Igår drog jag på mig grillorna igen efter att inte åkt skridskor alls på nått år. 
Drog iväg till stora skridskobanan I Kungsängen som har öppet för allmänheten mellan 17-21 nästan varje vardag. 
Trodde jag skulle bli själv för de två som åkte när jag kom drog.... 
Men efter ca 1 timme då jag åkt omkring och känt på både Hockeyklubba och Korpbandyklubban som jag skulle använda dagen efter så jag lovat att hjälpa till I det lag som Niklas Dehlén är med i.
Dehlén är en gammal hockeypolare som jag lirade med i Hsk.
Jo, det strömmade till mer och mer folk i blandade åldrar och till slut var vi väl en 10 man som ville lira 2 mål och sagt och gjort. 
Men att vi skulle hålla på till kl 20.00 var det väl ingen som trodde, men det var så kul att man gjorde som när man var barn...... Glömde bort tiden :)
Lite sliten var man på morgonen efter då man gick upp 05.00 för att åka till Stora mossens ishall för att lira korpbandy kl 06.30 :)
Men det blev seger och alla var nöjda och glada, jag fick en inbjudan om att vara med resten av säsongen.... Absolut sa jag om tid finns... 
Nu laddar jag lite för att åka upp till Åre här på kvällen med lite sköna polare, skall bli riktigt kul att åka skidor igen, blir allt för sällan mellan gångerna. 
Kom ihåg att det finns inga dåliga kläder, bara dåliga ursäkter.... 
 

Kommentera här: