Äntligen färdigt :)

Så var då övervåningen klar också, shit vad fort det gått.....huset monterades ju den 5:e December och är nu klart för att bo i på båda våningarna. 
Det blev 5 rum och kök, 2 toaletter och en tvättstuga. 
Klart det finns saker som skall åtgärdas men det är mest på utsidan, lite anmärkningar som vi har hittat. 
Tråkigt bara att man får tjata så in i helvete bara, blir strax förbannad, för hur många gånger måste man ringa, mejla eller messa för att det skall hända nått i denna jävla stad? Tur man är i byggbranschen själv och fått lite som på näsan,annars hade vi nog blivit överkörda... 
Ja ja det ordnar sig nog och imorgon kommer det en mäklare hit och värderar huset så får vi se om det blir någon pool på baksidan i sommar :)
 
Jag fick vara med jag också :)
Får väl fixa mer bilder när vi köpt alla möblerna till övervåningen. 
 
Idag var det dax för löptur igen, 9km i lugnt 6,22 tempo stod på schemat idag men det blev en lätt 9km runda i 5,33 tempo istället. 
Jätteskön runda, 0 gradigt och lätt snöfall men helt snöfritt på backen. 
Gick jättelätt 3km sedan började jag känna en ömmande känsla i vaden, precis mellan vaden och hälsenan, mycket mysko. 
Men det onda i benhinnan söp jag tydligen bort uppe I Åre :)
Hoppas detta försvinner också.... 
Följde med mig hela rundan men jag behövde inte slå av på takten utan bara se till att inte springa så mycket på framfoten(tårna) så det blev de vanliga tunga stegen man har just nu :)
 
Men kom ihåg att det finns inga genvägar till det perfekta ljudet..... 

Kommentera här: