Life goes on.....

Helgen som var började redan på fredags kvällen då nya herrklubben 0225/08 gentlemens club hade första mötet för i år.
Vi skulle mötas upp kl 19 på Ballbreaker på kungsholmen men jag hann med en liten avstickare till Huvudsta centrum för ett par öl med Henke innan vi drog mot Ballbreaker.
Alla kom i skaplig tid och vi skakade tass,kramades och svingade nån bägare innan vi skulle prova på lite skytte simulator vilket var ganska svårt och extremt tråkigt faktiskt.
Hade beställt bord vid 21 och det blev burgare och en meter öl till det.....
 

Vid 23 tiden så blev det taxi in till Undici för lite nattliv,grogg,öl och mer snack.
Tog taxi hem vid 2 tiden men innan gjorde jag som jag nästan alltid gör nu för tiden,in på 7/11 och handlade smågodis som jag nästan spillde ur allting i taxin men det blev lite kvar i påsen till mig också.
Sara hittade spår av lakritsnappar i trappen och utanför på lördagsmorgonen då hon rastade Hubert.
Kom hem halv 3 men tog ett break på toaletten till 4 och sedan fick jag av mig alla kläder utom skjortan,var väl svåra knappar eller nått.
Lördagen blev lugn,kollade på melodifestivalen och den gjorde väl ingen glad heller förutom att King Dolph var med....


På söndagen fick man springa ur alkoholen under 2 svettiga innebandymatcher med Hp i korpen div2 med 2 vinster som resultat.
Veckan har gått fort annars som jag tycker alla veckor gör nu,vilket i och för sig är bra för då kommer sommaren fortare,men man hinner inte med liksom....
Håller på och planerar en semester vecka med Sara också någongång i slutet på mars tror jag,lutar åt Gambia faktiskt....
Måste ha lite saker att se fram emot annars blir det jobbigt att bara borra ner huvudet och mala på dag efter dag.
Nu till helgen blir det lugnt,melodifestival,innebandy match och lite mys på alla hjärtans dag.....
Vill bara passa på att gratta Far min som fyller år idag också,grattis på dig....
Kom ihåg att krama varandra extra mycket på söndag men det skall man försöka göra varenda dag förstås....
Hejsvejs....

Kommentera här: