Varm helg med utgång.

Så drog helgen förbi i en varm bris.
Fredagen var jag ledig så det blev solning på bryggan och på kvällen blev det ett besök på O`learys med mat,öl och spännande fotboll.
Det var väl fan också att inte vi fick vinna efter den formidabla upphämtningen.
Efter det så blev det till att köpa lite Ben & Jerry och dra sig hemåt för lite filmtittning.
Lördags morgonen började vi med att packa picknick väska och bege oss till lillsjön med Hubert för lite frulle i det gröna och badning för Hubert.
Vi 12 tiden drog vi oss hemåt för jag skulle in och möta upp Mackan,Bäckis och Göran.
Vi skulle ta båten ut till vaxholm för lite strandhäng och käka en bit i det underbara vädret.

På kvällen blev det grogg,öl och snacks hemma hos Bäckis innan vi begav oss ut i stockholms natten.
Hamnade på ett ställe alldeles utanför sturehof,tror det bara hette Ute...
Knök fullt med folk men det var riktigt roligt.
Göran hade så kul så att vakten fick komma och ta med honom ut så han fick veta att så där roligt kan man ju fan i mig inte ha,stockholms vakter är som dom är....
Söndagen blev en enda lååååång svettnings orgie i sängen med spritångor som kom ut med jämna mellanrum.
Nu har jag iallafall fått parkerings plats alldeles utanför dörren,tog bara ett år...

Har även fått båt plats oxå det alldeles utanför dörren,nu är det bara båten kvar.
Är en bra bit på väg penga mässigt men det är en bit kvar innan jag har den båt som jag vill ha.
Kommer nog att landa på ca:200-250 tusen.

Träningen går iallafall bra och har köpt en Shakti matta som jag ligger på och slappnar av mellan passen.

Varmt blir det hela denna vecka säger dom också,hoppas på att man kan vara lite ledig i slutet på denna vecka.
Sen hoppas man ju på en bra semester också,som det ser ut nu så blir man ledig från v-28 till v-33 om inget akut jobb dyker upp.
Men sån tur har man väl inte kan jag tro(att det kommer upp akut jobb alltså) ;-)
Hoppas på att hinna med lite golf också nu när vädret är så bra...
Nej nu blir det till att damsuga lägenheten,gymma,löpa och hämta Sara från jobbet.
Hejsvejs.....

Lägger in en låt som sätter sig på hjärnan och som gick varm på ute stället i lördags...

Kommentarer:

1 Sara:

Shit vilka coola brillor, undrar vems dom e ;)

Kommentera här: