Mycket regn blev det!!!!

Jaha vad har man då sysslat med denna första semester vecka???
På måndagen så blev det ju naturligtvis sovmorgon och bara slappa eftersom det regnade.
Blev ett par promenixer med hubert och en runda på gymmet iallafall.
På tisdagen var vädret lite bättre och hade en inplanerad tennis tid med grannen(han jag köpte lägenheten av) vid kl 17.00.
Var laddad som fan då jag fixat hem mina racketar genom Göran samt köpt nya lindor till dom och nya skor dessutom....

Fick ju på mig ett par shorts till slut men Sara ville absolut föreviga detta!!!!!
Vi kom till banan och började lira,bara 15 min in på våran tid så bestämde sig vädergudarna för att så roligt skall ni inte ha och öppnade stora regn påsen,det vräkte ner regn i ca 2 timmar....
Så vi bestämde nu tid på torsdagen igen,då såg det ut så här utanför fönstret.....

Onsdagen däremot blev riktigt bra,hade bestämt träff med Bäckis för en golf runda.
Det såg riktigt mörkt ut när jag åkte och det både åskade och regnade.
Kom ut till banan(Lindö Gk) och vädret var helt underbart,25 grader ingen vid direkt och sol....
Blev en kalas runda,Bäckis sänkte sig till strax under 10 i Hcp och jag började få ordning på järnslagen och hamnade på 30 poäng på min 2:a runda på 2 år.
Hade bara ett streck men en massa 1 poängare......

Blev en massa prat om båtar då vi båda vill ha båt....
Torsdagen var det ju regnigt värre igen så det blev sovmorgon och soffläge till kl 15 då jag drog in till Östermalm för att hjälpa Bäckis att flytta.
Efter det blev det en lååångrunda med Hubert och ett hårt pass på gymmet med 7-8 km löpning efter det(i regnet såklart).
Så nu är jag i bra form inför Fotbolls turneringen på lördag i Hedemora.http://fotboll.kokkis.se/
Turneringen börjar kl 09.00 på lördagen.
Åker upp till Långsta idag och hälsar på min kära mor lite först bara.
Hejsvejs....

Lägger in lite gamla godingar.....

Kommentarer:

1 Gyrot:

Är inte Kim vansinnigt lik spelgeniet Frank Arnesen?

2 Mattias Ek:

Det har du så rätt i även om Frank ser hundra år yngre ut.....

Kommentera här: