Vi närmar oss slutet...

Nu är det bara ca 2 veckor kvar till Stockholm Halvmaraton den 12:e September och träningen går bra.
Har tyvärr fått känning I vänsterbenet från undersidan vaden och hela vägen upp förbi knävecket.
Så nu blir det vila från löpning och cykel istället eller rollerblades när det inte regnar.
Tur man har de superschnygga cykeltightsen från  Peri med vaddering I röven så man slipper bli skinnflådd :)
Förstår inte varför inte Sara gillar dom :0
På gymmet känns det bra och jag känner mig stark på och före gymmet fast klockan ringer vid 04.20 nästan varje morgon.
Är van nu och det är bara jobbigt de första minutrarna innan man snubblar ner för trappen och vaknar till liv.
Snart dax att öka ett steg till och köra 4 styrkepass I veckan och dra ner lite på löpningen till 3-4 pass.
 
I Augusti månad så blev det 36 st pass fördelade på 16 gympass,16 löppass och medellängd på passet var 11 km och 1 rollerbladespass....
Men konstigt nog så känner jag mig piggare och mer alert än på länge :) träning gör underverk med kropp och knopp....
 
Och äntligen så är målet mot SKS AB angående felaktig uppsägning nedlagt då den som anmält oss tagit tillbaka sin anmälan,synd bara att det tog ca 11 månader....wast of time and energy...
Men vi visste hela tiden att vi inte gjort något fel,så nu lägger vi det åt sidan och traskar vidare med det vi gör nu jag och min f.d kollega Mats.
 
Och prinsessan har ju börjat gå nu också,vad hon är stolt och duktig :)
 
Förberedelserna för Thailandsresan forstsätter och vi spar så mycket pengar vi kan för att vi skall kunna ha det riktigt gött.
Det är bara visum som fattas nu för alla fyra...3200:- för att stanna 5 extra dagar var lite att ta I men sånt är livet ibland.
Här finns bilder på villan I Koh Lanta som vi skall bo I ca 5 veckor :) http://southernlanta.se/
 
Och vi längtar nu då solen försvunnit och kylan med regnet kommit....
Men jag vågar vägra HÖST...
Och kom ihåg...det finns Inget dåligt väder,bara jävligt dåliga ursäkter ;)
 
 
 
 

Kommentera här: