Herrklubbs fest!

Så kom fredagen äntligen,hemma ganska tidigt så man hann packa och gå lååångprommis med Hubert.
Göran kom förbi och hämtade mig vid 18 tiden,jag fick köra då Göran varit sjuk hela veckan och var helt slut.
Kom upp till långshyttan strax före 20.00 så man hade lite tid att prata med morsan och kolla lite NHL hockey.
Leka lite med hundarna fick man ju lov att göra också.
Somnade väl vid 23 tiden då jag var trött efter en hård arbetsvecka.
Gick upp på lördagen vid halv 8 och termometern visade -5 grader,brrrr och jag hade ju inte tagit med mig mysse å vanter heller.
Men man är väl viking..
Göran kom och hämtade mig och vi drog ut mot husby för att möta upp de andra grabbarna i herrklubben.

Vi samlades och drog vidare ut till Robban för att ställa av lite bilar innan vi skulle vidare.

Första grejen för dagen var lerduve skytte.
Det visade sig att jag inte var speciellt bra på det,men så är man ju vapenvägrare och djurvän också!!
Wallèn var riktigt vass på det men så hade ju han skjutit en massa gånger också.

Göran överraskade också och var riktigt skjutglad han med.

Efter skjutningen drog vi vidare mot Borlänge för att på Ica inhandla det som skulle göra oss mätta på kvällskvisten.
Stannade till vid en pizzeria och fick i oss lite lunch också innan nästa lek.
Det blev bowling och där är jag oerhört mycket bättre än på lerduve skytte.
Blev några öl där och många strikar.....

Efter bowlingen drog vi ut mot Ulfshyttan där det ligger ett äventyrs centrum,checkade in i en stuga och badtunnan och bastum var redan uppvärmda.
Grymt skönt var det att bada,3-4 plusgrader och regn men 41 grader i vattnet,gött och ölen med för den delen.


Sedan blev det mat och poker hela kvällen och vi gick och la oss relativt tidigt faktiskt.
Drog hemöver vid 12 tiden på söndagen men ett litet pitstop i långsta för att få lite mat och byta bil blev det iallafall.
Var väl hemma i stockholm vid 18.00 tiden kan jag tro,så bjöd jag Sara på grekiskt på kvällen och vi blev så mätta och trötta att vi gick och lade oss strax efter 21.00.
Så jag var rätt utvilad idag med tanke på att jag druckit på lördagen,brukar ju vara seg ända till tisdagen annars.
Fick två samtal i helgen om reklamjobb också,ett som jag skulle ha vart på casting på söndagen för Merscedes.
Och om man fick det jobbet så skulle man sätta sig på ett plan direkt till Danmark för 4 dagars jobb och 2500 euro i ersättning(hade varit sjukt kul om det funkat).
Och ett jobb för reklam i en galleria i sollentuna men jag fick bara en timmes varsel och hade precis kommit hem så jag sa nej.
Idag blev det jobb på Ekerö och vid vårat stora projekt vid Kyrkan.
Kyrkan som skall rivas snart(ställningen runt den alltså) så då får vi lite att bita i.
Blev en film också så här på kvällen också(The proposal) med Sandra Bullock,den var faktiskt rolig.
Nu blir det snart mina brudar i hollywood på 3:an,go Anne Anka....
Hejsvejs!

Lägger in ett nytt grymt spår från Raised fist som jag eventuellt skall se på Tyrol på onsdag.....

 

 

Kommentera här: