Sommar,sommar,sommar!

Älskar värme faktiskt,det är så mycket lättare att gå upp på morgonen när det är ljust och varmt.
Enklare att jobba och man behöver inte pälsa på sig varje gång man skall ut.
Man får köpa nya fina sommar kläder och sommar skor....
Det enda som är lite drygt med sommaren är väl dom varma nätterna i sängen och att mygg,broms samt knott kommer fram.
Idag blev det en halvdag då vi jobbade på som tusan innan den riktiga värmen kom,så då hann man hem för att ta med sig täcke och kudde ut på bryggan.
Rattade in 107,5 dance i lurarna och somnade in i värmen,mmmm gött.

Helgen ser ut att kunna bli riktigt rolig.
Börjar imorrn med att vara ledig så då blir det gymmet på morgonen och sedan O`learys på kvällen för mat och fotboll.
Lördagen blir det bad(för hubert)sol och mysa med Sara innan jag och 3 polare drar till vaxholm och käkar brunch med öl till.
Hem till stan och byter om för utgång i city nånstans.
Söndagen blir nog liggandes i solen igen för att på kvällen gå på bio(baksmällan) med Sara och Göran.
Fullspäckat alltså.
Har tränat på bra nu sedan min före bild.....

Då visade vågen 90 kg om jag minns rätt,nu visar vågen 84,5 kg och jag känner att formen är på väg...
Löper rätt mycket nu också då jag skall vara i storform till fotbolls turneringen i Hedemora den 11:e juli...forza Real....
Lite Bättre tycker jag iallafall.....eller???

Ha det bra nu,hejsvejs

Kommentera här: