Rävsax och sovkväll.....

Måndagen gick fort som attans,har börjat på nytt med vårat längre projekt med en massa villor ute i Vallentuna.
Byggde en villa där på måndagen och på eftermiddagen var det dax för massage.
Går och återställer balansen i kroppen 1 gång i månaden hos en duktig naprapat(fyra händer heter stället) mycket skönt var det då jag haft lite problem med nacken under den gångna månaden.
Sen gick sara och jag ut med hubert samt åkte och handlade mat.
Jag gjorde fajitas som vi avnjöt till en film.
Började kolla på The international(rekomenderas starkt) men en timme in i filmen så somnade vi båda två.
Vaknade av att sara knackade mig på axeln och sa nu går vi och lägger oss,klockan var 01.48 på natten!!!!!!!
Fan vad vi hade sovit,men vad svårt det vart att somna igen då,skulle ju upp vid 05.25 igen,ha,ha.
Idag var det jobb inne vid centralen igen åt Safecon.
Nu har en av grabbarna slutat och börjat jobba hos safecon på heltid vilket är bra för honom tycker vi.
Dom andra två grabbarna slutar om en dryg månad,sen blir det hårdkörning igen från min och mats sida men vad gör man inte för att firman skall överleva.
Men det ser iallafall ljust ut tycker vi,mindre utgifter och lagom med jobb.
Gymmade på kvällen också,ökade på vikterna i snedbänken idag och det fick man ju betala dyrt.
Låg och pumpade på 3 siffrigt då plötsligt armarna bara dog och fast satt jag med en stång på bröstet,ha,ha.
Pep lite så att inte alla skulle höra utan bara den som stod närmast så att han kunde hjälpa mig ur rävsaxen.
Och det hände 2 gånger också ha,ha men det tyder ju på att jag kör järnet iallafall.
Efter gymmet blev det en 7 km löptur som gick hyfsat lätt måste jag säga.
Nu är det fruktsallad som gäller och sedan sängen.
Hejsvejs...

Hyfsad låt,katastrof frippa och ragglig engelska men helt underbar........

Kommentera här: