Nostalgi!!

Helgen som var gick i träningens tecken med inslag av friidrott och filmtajm.
Fredagen blev som vanligt kan man säga,jag gjorde tacos tills sara kom hem och vi avnjöt det framför film tills vi rullade in till sängen.
Lördagen så jobbade sara så jag fick ta hand om hubert,skönt att spatsera omkring med honom i finvädret och bara vara.
Sara kom hem och hade inhandlat lite gåbort kläder inför kvällens festaktiviteter,jag smög iväg och gymmade så hon fick fixa i lugn och ro.
Skjutsade henne till hennes kollega vid globen och handlade lite isglass på vägen hem till hubert.
Friidrott för hela slanten blev det,innan jag var ut med hubert vid halv 2 tiden och vaknade vid 3 då sara kom hem från att ha festat med Brolin och Challe på Undicci.
Söndagen sov sara mest hela dagen men fick iallafall upp henne på frukost på balkongen,sen sängen igen...
Jag gick powerwalk med hubert och sedan bar det iväg till gymmet igen.
På kvällen blev det grekiskt och film....
Hittade lite sköna bilder från när jag var ung när jag var uppe hos mor i början av juli.
Hade glömt bort dom men här är dom iallafall.....

Då!!! 1978 Grillfest...

Nu 2009

Då,1980,lirade gitarr till elvis på vinyl..

Nu,2009,guitarhero på Wii

Då,1980 första ispasset i Brynäs dräkt....

Nästan nu,2004

Då 1980 kanske 81 morsan vet nog....

Nu 2009....


Idag så blev det till att riva ställningen vi byggt i ishallen i sollentuna,gjorde läktare åt dom till matchen mellan Dif och Mif redhawks.
Lite kontrast att riva inne i kylan för att sedan bära ut materialet i sol och 24 grader +.
Var hemma tidigt eftersom sara skulle ha möte/pesonaldag med jobbet,tog med mig hubert på en powerwalk innehållande bad(för hubert då).
Ikväll blir det städning av lägenheten och en löptur mot kvällningen.
Grattar Daniel också till hans nya jobb och till inflyttningen i nya radhuset....
Hejsvejs....

Lägger in en skön dansdängare och dit(nästan) skall vi med herrklubben den 2:a september.....gött!!

Kommentera här: