SPA :) (Skidor,Party,Afterski)

Att en spaweekend i Åre kan förstöra så mycket, var ute på min första runda på en vecka och usch vad tungt det blev då. 
Skulle köra 10 min uppvärming sedan 28 min i 5,20 Tempo för att sedan köra 10 min nerjogg vilket inte låter jobbigt. 
Efter de 10 uppvärmningsminuterna var jag trött men ökade tempot ändå för det är bara att köra.... Efter 18 min av de 28 fick jag stanna och stretcha och vila i 2 min innan jag kunde löpa på igen men sedan gick det hyfsat igen.
Var tröttare än jag brukar Men nöjd ändå... 
Vädret var inte det bästa ikväll heller :)
Men som belöning efteråt så blev det ett hett bad och nu tittar Jag på en Sci-fi rulle som verkar bra faktiskt och Harrison Ford, filmen heter Enders Game. 
 
 
Kom ihåg att det finns inget dåligt väder.... Bara dåliga ursäkter.... 

Kommentera här: