Fortfarande semester och besök från skåne...

Jaha och semestern löper på och vädret har väl varit sådär,inte kallt på nått vis men inte heller riktig värme och sol som jag gillar.
Men det hade ju kunnat vara värre....
Både jag och sara har semester nu och vi tar det jäkligt lugnt förutom när vi gymmar,vi njuter av ledigheten som man skall göra.
Blev utbjuden i mitten av förra veckan till min kollega Mats(han är gräsänkling) för lite grillning,bastu och massor av öl.
Vi blev rejält i gasen och jag var skadad i 2 dagar efteråt.
Tur då att Daniel och Linda kom upp på fredagen så att man kunde återställa alkoholbalansen.
Vi gick ut  och åt på restaurang Gusto som ligger i sumpan centrum,det var soligt och trevligt.

Sedan gick vi vidare till min stammispub Bishops arms och drack lite finöl och jag läste en god bok.......not!!!

Efter den lässtunden så begav vi oss hemöver för några öl till på balkongen.
Satt och språkade intill småtimmarna,fan vad konstiga och intressanta saker man diskuterar på fyllan,vi var väl inte sams nån av oss när vi somnade,ha,ha.
Lördagen blev det sovmorgon innan vi begav oss ut på långpromenad till Gröna stugan vid sjöarna i solna för lite glassätande i solen.

Efter denna promenad tyckte jag att det var dax för lite guitar hero och bärs.
Sara fixade maten medans vi roade oss.
Göran kom förbi vid 8 tiden då maten serverades på balkongen.
Blev massor med god mat,öl och musiklyssnande.
Beställde taxi vid 12 tiden och drog in till stan för att där träffa upp Daniels syster,stod i kö i 25 min innan vi kunde in och äga Golden hits barer....
Såg Richard Herrey rota i soperna innan jag förstod att han driver hela stället tydligen,men var det jag som drev stället skulle jag bara gå omkring och äga allt och alla.
-Nej du är för full du får gå ut,hmmmm inte tillräckligt snygg du får inte komma in.
Men vi hade trevligt och vi shottade,dansade och drack groggs så det räckte.
Hem i taxi vid 4 tiden för några fler öl på balkongen och fler diskutioner,precis som om vi inte redan diskuterat oss oense förra natten liksom....
Men som sagt man säger konstiga och ointelligenta saker på fyllan,ha,ha.
Söndagen blev lugn kan jag säga........
Denna vecka har gått i träningens tecken som vanligt men vi softar innan vi tränar såklart.
Idag drog vi iväg till Länna för att gå på Länna sport som är en riktigt skön sportbutik som säljer det mesta inom sport.
Har schyssta märkes kläder till bra priser och dessutom är det bra rea just nu.
Inhandlade lite träningskläder och lite annat smått och gott i klädesväg det rann väl iväg uppåt en 3000 spänn till slut..
Shoppade till lillebror Viktor också som fyller 19 bast imorrn,skall upp till dalarna då.
Vi skulle ändå upp för att lämna av Hubert som skall vara hos sin mormor medans vi åker till Göteborg för att gå på U2 på lördag.
Åker ner med Andreas Lundkvist och kollar på kanon  bandet och sedan utgång på natten.
Skall bli hur kul som helst.
Sitter också framför datorn en hel del just nu då jag letar efter båt,har ju pengarna så nu väntar jag bara på rätt båt för rätt pris....
Det var väl allt för denna gång tror jag men återkommer väl med uppdatering efter helgen...
Hejsvejs.....

Från turnèn som vi skall på.......



Lägger in en annan favvolåt just nu...önskar man kunde lira gura så och framförallt sjunga så...

Kommentera här: