God-jul och stressa inte ihjäl er....

Så var det dax att fixa och dona med allt vad julen innebär.
Köpa klappar,slå in klappar,packa in klapparna i bilen.

Hubert tyckte han kunde få alla klappar han,men bara öppna dom för det är kul.
Sedan skall man bege sig ut på vägarna med alla andra stressade trafikanter och slåss om vem som skall komma först upp/ner till den stundande glöggen/ölen/whiskeyn...
Brukar vara lite småkaos faktiskt,vi försöker väl komma iväg vid 13 idag så får vi se hur det ser ut på vägarna.
Vi gör ett pitstop i avesta för att lämna av vilddjuret sedan drar vi vidare till min käre mor i Långshyttan.
Skall bli skoj att samlas 12 st hos mor för lite mat och snack.
I Måndags så fylld ju Sara 30 år också så vi hade ett litet födelsedags kalas på söndagen redan.
Saras släkt från Avesta kom ner för lite fika och lämna presenter...


Senare på kvällen kom syster min med familj på besök också för lite fika och presentlämning.
Jag tror Sara blev nöjd med alla presenter,men hon har ju några kvar än att få.
Vi funderar på att köpa en ny bil också,en disel,automat,4 WD och en nyare framför allt.
Denna skulle inte vara dum,vi får se vad som händer i mellandagarna,måste ju ha nått att dra min båt med om det nu blir någon båt...

Schysst att skjutsa arselet i och Hubert också...
Vad händer i mellandagarna då????vet inte men mest jobb kan jag tro.
Skall väl försöka hinna med ett bio besök,Avatar skall ses tycker jag.
Annars blir det väl till att mysa så mycket som möjligt med familjen.
Skall väl försöka hejja fram småkronorna nån natt också.
Så ha en godjul och god fortsättning.
Kom ihåg,krama varandra i trafiken.....

Kommentera här: